Industria jocurilor de noroc se implică în campania de vaccinare
Industria jocurilor de noroc se implică activ în campania de vaccinare. Un agent economic, care are ca obiect de activitate jocurile de noroc, respectiv agenții de pariuri sportive, derulează prima campanie pro vaccinare din industria jocurilor de noroc.
NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia, împreună cu alte mesaje pro-vaccinare, sunt elementele centrale ale campaniei. Campania a devenit deja vizibilă în mediul online şi în spoturi publicitare.
Angajații companiei reprezintă actorii principali. Aceștia vorbesc despre motivele care i-au convins să se vaccineze, dificultăţile pe care le-au întâmpinat, şi aşteptările pe care le au în privinţa întoarcerii la normalitate.
„Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, că într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate. Ei îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri.
Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri.
Aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează campania.
Campania industriei jocurilor de noroc din România ”Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” este derulată de Romanian Bookmakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc şi Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.
Articolul integral, AICI
Sursa Foto: Financial Intelligence
0 comentarii